Friday, February 11, 2011

3.veebruar


Minu pere ja muud loomad vol 2. Ärgates olid koerad meil voodis! Henry ja Lola on sellised susserdised. Nad on ära tabanud, et me ei ole järjepidevad ja kohe kasutavad seda ära ja enam üldse sõna ei kuula. Ukse asemel on siin trellid ja nad susserdavad end sealt varbade vahelt läbi. Varem kasutasime Atula nippi ja panime rätiku rippu ette, aga nüüd nad võtavad seda nagu eesriiet, mida võib lihtsalt kõrvale lükata ja külalisesinejad jälle kohal. Ajame nad eesuksest õue ja kohe on nad köögiuksest sees tagasi. Nii, et koerasõbrad, kõik Sri Lankale!  Kassidele saame haruharva heldinult järele vaadata. Neid peaaegu polegi. Üks Erkki sõber elab Sam´i baaris. Selline ilus valge, temaga saab ikka sõbralikult oma toitu jagada.
Täna otsustasin masinaga pesu pesta. Minu õnnetuseks! Panin masina tööle ja mingi tunni pärast läksin vaatama, masin undas ja möllas küll, aga edasi polnud liikunud mitte üks kriips. Kutsusin Atula vaatama ja tema omakorda kutsus meistri majja ja selgus, et mingi judin oli läbi põlenud. Meistrimees võttis me asjad masinast välja ja ütles, et ma olin pannud liiga palju asju sisse, et võib panna ainult 5 kg!!! Tere hommikust! Nagu see oleks mingi üllatus, tavaliselt võibki panna kuni 5 kg! Kui ma kõik meie riided, kaasaarvatud ka meie seljast ära kaaluksin, siis võib olla saaks hädapärast 5 kg üldse kokku. Tulime ikka väga väikeste kottidega ja siit pole midagi erilist juurde ka ostnud. Igal juhul trumlis oli ruumi küll. Masinas oli kitsas voodilina, 2 padjapüüri, rätik, Erkki lühikesed püksid  ja 2 särki. Täiega  nördinud olen. Atula näitas mulle seda uut osa, mis ta ostis ja see maksis 1750 Rs. Ega ta peale ei käinud ja otseselt ei öelnud, et makske kinni ja see polegi teab mis suur summa ka, loomulikult maksime ära, aga minu jaoks väga ebamugav olukord! Ja lõpetuseks hakkas jälle vihma sadama. Ilm on hukas üle maa.

No comments:

Post a Comment