Thursday, February 17, 2011

13.veebruar


Pühapäevaturg! Seekord läksime Heivi ja Kerstiga kolmekesi. Nüüd oli hinnaüllatuseks kobar minibanaane, mis maksis 20 Rs ehk 2 krooni ja Kersti rõõmuks papaia, mis muidu suurel turul pidi maksma 70 Rs oli nüüd ka 20 Rs. Mõtlesin, et võtan mõned ananassid ka. Ilusad pisikesed ananassid olid ja küsis 50 Rs tükk. Võtsin kohe 4 ananassi ja korraga jäin vaatama, et kõrval kohalik naine ostis 1 ananassi ja näpu vahel oli 30 Rs. Jäin ootama, et kas ongi nii, et kohalikele on 30 ja turistile on 50 Rs. Müüjaks oli noor poiss, see ütles midagi singali keeles ja tädi nagu ohkas ja võttis rahakotist veel 20 Rs ja andis poisile. Tulin juba ära, aga millegipärast vaatasin korra üle õla ja sel momendil poiss andis tädile 20 Rs tagasi. Seda kino tehtigi mulle. Kuna nägin seda pealt, siis hakkasin naerma ja viipasin kutile sõrmega, et hammustasin ta diili läbi ja läksin edasi. Olin jõudnud turult juba päris kaugele jalutada, kui korraga see ananassimüüja jooksis mulle järele, kotis kaks ananassi ja pistis need mulle pihku ja hakkas vabandama, et very sorry, very sorry. No mis ma oskasin kosta, olin nii üllatunud, et teine jookseb mulle kilomeeter maad järele. Ma oleks võinud turult kohe tuk-tuki võtta ja minema kimada. Ma ei kujuta ette kui kaugele ta oleks selle kahe ananassiga jooksnud. Igal juhul srilankalased üllatavad igal sammul.

No comments:

Post a Comment