Saturday, January 1, 2011

28.detsember

Ma ei väsi kiitmast siinseid randasid. Täna olid lained täiesti taltunud, riided jäid ujudes selga ja tasa heljusime ookeanis. Super. Hikkaduwa randa tuntakse kui head surfiranda. Me oleme teoorias juba tugevad, muudkui jälgime, kuidas rannas algajatele surfamist õpetatakse. Ma kujutan ette, kuidas Erkki nagu noor jumal ennast laineharjal püsti ajab ja siis randa liugleb. No ühel hetkel seda peab lihtsalt proovima.
Meie meelest igas rannas, kus oleme käinud, on olnud omad kosmosemutid ja vähemalt 2. Neil on kindlasti põlvini trikood ja põhiline aksessuaar on ujumismüts. Kindlasti kodus soojamaareisi plaanides pakitakse kohvrisse kohe ujumismüts. Nüüd on need ka siin rannas ära nähtud.
Täna oli mul järjekordne massaažiseanss. Läksin kohe nii julgeks, et võtsin nüüd full body. Alustas jälle peast, see on mu absoluutne lemmik, juuksed tõuseksid nagu juure pealt püsti, nii mõnus on. Järgmisena tegi näomassaaaži, mu teine lemmik. Näo jaoks oli selline spetsiaalne näomöks, mida tahaks ta käest juurde osta. Siis võttis ette kogu mu keha. Seekord oli kehaõli põhikomponent küüslauk, aga selline fresh lõhn, üldse ei häirinud. Sõna otseses mõttes uhas mu sooja õliga üle. Erkki käis muudkui ukse vahelt pilte tegemas ja lubas kõik internetti üles riputada. Kui see tal õnnestub, siis ta on muidugi it-kunn. Ma olen nii ahne inimene, et tädi ütles, et mitte enne kui poole tunni pärast võiks õli maha pesta, ma ikka lebotasin oma õlis kauem ja tagatipuks panin kilemütsi pähe ja ei mõelnudki pead enne hommikut pesta, vot.
Täna saime teada ka, mille jaoks Prianthi tsementi ostis. Nimelt lasi ta sissesõiduteele väravapostid valada ja väravad panna. Postid valati ära, väravad pandi ette ja selgus kurb tõsiasi. Kuna hoovi poolt tõuseb tee järsult mäkke ja postid pandi ilusti maapinna suhtes 90 kraadise nurga all ja väravad pidid idee järgi avanema sisse, aga kuna maapind tõuseb, siis see idee ei töötanud. Väravaid avada ei saanud. Meile polnud see probleem, mahtusime tekkinud pilu vahelt läbi, aga Prianthile võib see küll probleemiks olla. Oleme hästi põnevil, mis edasi saab.
Tempel on vist sisse õnnistatud, rahu maa peal ja mungad magavad!

No comments:

Post a Comment